30 Mart 2013

ustumden basimdan yuzumden dokulen yorgunluklari amcalar dedeler teyzeler nineler toplayip yer vercek nerdeyse. otobusle gidilecek yolu deli gibi yururken, yurunecek yolu otobusle gitmeye mi basladim sorusunun cevabi su an bana pis pis siritiyor. bakma bosuna oyle ne yapsaydim ya. en az benim kadar yorgun deveyi de baglayip bir tutam tevekkul serpince caya biseycik kalmaz. hasili ablam tariflerime uygun cok guzel cekimler yapmis ve boylece iyi bir ogretmen olabilecegimi gec de olsa farketmis oldum. ama yyok yok yazik olurdu cocuklara yok yok hep ilk derslri bos gecerdi.  -kime aliyosun kitaplari, yegenine mi?  -hayir :( kardesime..   -orta kapiyi acar misiniz? (sesim yetismiyor bitkinlikten evet evet bitmekten bitkin) -kaptaann orta kapii!! (yardima kosan turk tipi) tisss.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder